fredag 4 september 2009

Två riksdagskandidater från Mjölby

I dag trillade det ner ett kuvert från Folkpartiets länsförbund med kandidatpresentationerna för de personer som ställer upp inför riksdagsvalet. Bland de totalt 29, om jag nu räknade rätt, finns jag själv och Magnus Liwing från Mjölby, två från Motala, några från Finspång och Söderköping, en från Ödeshög - och föga förvånande en klar majoritet från Linköping och Norrköping.

Jag har själv redan valt de fem kandidater jag lägger mina röster på och brevet lär läggas på lådan redan i morgon. Risken är annars att det glöms bort om det skjuts upp, det är lätt hänt... så ta itu med det i dag du också, om du är medlem! Det vore synd att sjabbla bort chansen att påverka denna lista. Sätt gärna mig och Magnus som etta och tvåa på listan, förresten... mer om mina tankar finns via presentationen i högerspalten.

Nu väntar fredagsmys, därefter helg. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar